Jag räknar ned dagar...

Gomorgon. Jag räknar ned dagarna nu.. 12 dagar till BF. Och igår hade jag extrema förvärkar, idag blandar sig förvärkarna med en kraftig feber. Ögonen ramlar snart ihop. Så jag skriver nog inte mer än nödvändigt idag.

Lämnade barnen klockan 8. Julia hoppade av lycka när jag berättade att vi skulle till förskolan idag igen. Léon däremot vart lite tveksam när jag lämnade honom.. men känner jag honom rätt leker han hur bra som helst nu!
Gick till affären, nu när det är så nära måste man ha lite blöjor & nappar hemma. Sen köpte jag mera bröd & pålägg eftersom barnen åt upp de sista av brödet i morse. Så jag ska ta mig en smörgås nu, sen ska jag lägga mig ned & vila lite sen upp & göra mat åt mig & Mathias runt 11 så vi också får äta. Blir lätt så att man glömmer sig själv när barnen äter på förskolan.

Så skriver nog ikväll eller imorgon. Beror helt på hur jag mår under dagen.
Kram
#1 - - Helena:

Ååh va roligt att det snart är dags!! Ser med glädje fram emot inlägget som berättar att ni är på BB :)

Svar: Ja nu är det inte långt kvar :) De kommer vi garanterat att lägga ut :D
Marsbarneet♥

#2 - - Emma :

Hej! :)
Jag har läst din blogg ett tag nu och tycker du verkar så himla duktig med barn, hem och allt :) Jag är 20 år och gravid i v. 20 och undrar om du har några tips på vad man verkligen behöver köpa till bebisen och så? Känns som att det är lätt att köpa på sig för mycket.. Känner att du som är blivande trebarnsmamma säkert har stenkoll :)
Mvh Emma

Svar: Hej! :) Men va kul att du läser! Ja inte varje dag jag är duktig, men jag försöker & de är huvudsaken :) Stort grattis! hur känns det :)? Om jag säger såhär, köp inte allt i storlek 50, barnet växer och då menar jag oerhört fort. Om du inte får en liten en vill säga :) Calma flaska är toppen när det gäller om man vill köra med ersättning istället för amma, finns på apotektet och ska minska risken för kolik, mina barn har aldrig haft kolik & problem med magmunnen och de är säkerligen mycket pågrund av den flaskan! toppen! Sen kan man alltid köpa lite eftersom, men vagn,säng & skötbord är bra att ha i början! Sen får man öka på med grejer när pengarna finns osv :)
Lycka till i framtiden :) kram
Marsbarneet♥