Mamma är stolt.


Gomorgon. Barnen är lämnade på förskolan. Jag sitter här, trött som jag är. Efter att varit på föräldrarmöte igår och sedan hämtat barnen, umgåtts hos Mathias mormor & morfar en stund, sedan hem, nattat barn, kikat bigbrother & sedan somnat ca halv 12. Sedan upp igen runt 7. Hujedamig. 

Lämnade Léon först eftersom de funkar lättast. Sedan kan jag & Julia prata medans vi går runt om att mamma hämtar efter maten och att hon ska ha roligt osv. Så hon känner sig trygg när jag lämnar och det fungerar! Léon hade tydligen målat igår på förskolan, dock hade han inte fått med sig någon färg hem på varken kläder eller kropp haha. Så hemlighetsfull var han att till & med fröken fick berätta ;) (fniss).
Julia gick däremot in när hon klätt av sig ytterkläderna och sa till fröken "här är jag" haha. Sen hörde jag bara några sista ord efter jag sagt hejdå, att fröken frågade om Julia ville bygga duplo, "Ja det vill jag, jag vill bygga en hästgård" haha. Man slutar aldrig förvånas över hur duktiga sina barn är. Mamma är stolt, de må jag säga!

Jag får helt enkelt se vad jag gör idag. Jag ska iallfall städa köket så långt har jag bestämt mig, för det måste diskas och man får väll passa på när man är lite själv. Och ett brev ska också postas så jag får nog ta mig en promenad med barnen efter förskolan. 

Nej nu ska jag vila lite, kanske få i mig en smörgås. Kram
 
#1 - - Susanna Maria J:

Å stolt ska du verkligen vara! :) Hoppas ni får en fin dag idag! Kram på dig!

Svar: :') Tackdetsamma, kram!
Marsbarneet♥