Morgonstund har guld i mun!

Bilden är tagen första dagen på förskolan, när jag skolade in dom! ♥

Gomorgon! Lämnade barnen på förskolan alldes nyss. Har parkerat min rumpa framför datorn med en flaska vatten som stöd mot mitt illamående. Jag tror det beror på att kroppen behöver mer, men eftersom jag inte klarar av att äta frukost på morgonen (fast jag tvingat i mig nu på morgonen) så blir jag yr & illamående istället. 

Nu är det 14 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag är så nervös. Men samtidigt spänd och så längtansfull efter att få bebisgosa. Jag vet att ni tycker att jag borde lägga upp bilder på magen, men magen har sjunkit så pass mycket att jag bara ser fet ut. Jag har inte alls en gravidmage. Jag ser inte ens gravid ut haha. Eller de är nog bara vad jag tycker, men någon bild ska jag försöka lägga upp.

Ikväll ska vi på föräldrarmöte jag & Mathias klockan 18.00-19.30, har fått barnvakt under tiden. 

På lördag åker vi till kirugiavd. för att kolla Léons ljumskbråck. Eller rättare sagt, hur det ser ut efter operationen. Har inte varit några problem hitils, men de måste kolla upp det. Ifall något har blivit fel. Men det tycker jag inte det ser ut som heller.

Nej nu ska jag vila en liten stund till, sen börjar dagen och för första gången på flera veckor. Behöver jag inte sätta igång en maskin tvätt. Helt tomt i tvättkorgen, men får se hur länge det håller sig haha.


#1 - - Susanna Maria J:

Ojdå helt tomt i tvättkorgen? Det har jag nog inte haft en enda dag sen Filip föddes :P hihi. Lycka till på föräldramötet ikväll :)

Svar: Ja helt otroligt. Trodde inte det var sant när jag tvättade det sista igår. Fick ta ett varv i lägenheten o kika efter tvätt, men icke. Haha. Hittade dock lite gömda kläder nu under barnens sängar, så lite vart det... men inte tillräckligt för en maskin! Tack :)
Marsbarneet♥

#2 - - anna:

åh vilken gosig bild, vad söta dom är<3

Svar: Tack <3
Marsbarneet♥

#3 - - Malin - Zelinas mamma med nr 2 i magen <3:

Hej, har inte läst bloggar nu på över 1 års tid. Och wow, trebarnsmamma. Stort grattis, vad kul :D man missar mycket när man inte hänger med i bloggvärlden längre.