Vissa dagar kan faktiskt sluta i oändlig lycka.


Gokväll. Bäddade nyss rent inne hos Léon & nattade honom. Så han somnar nog om en liten stund. Han brukar somna ganska fort, och det sköna är att vi behöver bara lägga ned honom med flaskan och bädda in honom lite lätt i täcket och pussa han godnatt & släcka lampan, sen somnar han! Han är väldigt duktig på det. Lite svårare är det med våran envisa donna som gärna vill se en liten snutt av scooby doo & ta en kvällsmacka och läsa saga innan. Men som sagt, de är två helt olika individer med två helt olika behov och jag läser hellre mer än gärna en saga, dock vill jag helst vara lite klar i skallen, annars brukar jag somna mellan meningarna. Men där funkar också nattingen underbart bra. När hon är nöjd så vänder hon sig om, vill att man kliar lite på ryggen och sen somnar hon inom 5 minuter. Så hon är också väldigt duktig på att sova trotts lite envishet.

Mathias åkte iväg en snabbis till affären för att köpa lite gott. BB-kväll idag & sedan blir det att gosa ned sig med honom om jag inte somnar efter 2 timmars bigbrother haha. Någon mer som följer det?

Idag har jag varit väldigt trött. Jag har inte orkat lika mycket. Har också känt mig lite nere idag så trotts trötthet så tog jag ut all sorg på att städa istället för att gråta. Och för mig är det som en terapi, när jag är ledsen så städar jag och sjunger inombords. På något sätt blir jag alltid gladare och nu kan jag nöjt säga att jag är så stolt över mig själv. Och kvällen kan inte bli bättre.. ska snart tända ljus & njuta av lugnet av sovande barn och ett fint & städat hem. Att dagen börjar sådär, ja det kan sluta i oändlig lycka. (Vissa dagar!)

Barnen blir hemma imorgon, men det skrev jag tidigare. Så det blir en ganska lång helg, men jag tror också det är behövligt eftersom hostan ger sig mer och mer på våran tjej & det känns nog bättre att gå helt frisk till förskolan. Men hösten är som sagt här och de gör att nästan varendaste unge hostar och snorar. Det är nog ingenting man rå för när höstkylan blandar sig med värmen. 

Jaha mina goda vänner, nu ville inte Julia nattas med mamma. Utan pappa skulle natta henne. Så jag får väll helt enkelt sitta kvar här och njuta en liten stund till. Kanske kika någon blogg eller läsa aftonbladet. (Vuxenpoäng!)

Kram
#1 - - anna:

Hej Jenny!
Inte kommenterat på ett tag men läser varje inlägg såklart! Ville bara önska lycka till med allting, och tycker inte du ska känna någon press med bloggen överhuvudtaget, förstår att du har mycket att stå i. Tusen kramar och lycka till! <3<3

Svar: Hej anna! Å tusen tack!
Marsbarneet♥

#2 - - Agnes:

Så söt bild, och skönt att nattningarna går bra! :D

#3 - - Robex Lundgren:

vad söt

#4 - - Elin:

Sötaste lilla tjejen jag sett tror jag! Älskar frisyren, även jag hade sån när jag var i hennes ålder, haha! (:

Svar: Aw. Ja jag hade också sådan frisyr, hon påminner lite om mig ;)
Marsbarneet♥