4 år har ni stått vid min sida!

Léon myser & Julia pillrar lillebror i naveln. hehe.

Hej! Har precis ändrat lite på bloggen. Kanske inte min personliga stil, men får duga några dagar tills jag funderat ut hur jag vill ha det. Aaron sover, blev en sen lunch eftersom Mathias mormor o morfar kom hit. Vi gör nog finsk korvsoppa här hemma nu. Sen så är väll tanken att jag bara ska mysa ned mig lite.

Sitter även och klurar på hur jag ska ha det i sovrummet. Jag vill bara kasta sängramen åt helvete alltså. Skruvarna sitter så löst hur mycket man även skruvar. De liksom hakar ur. Jag vill ha enkla sängben och en fin kappa runt. Fick dock tag på en tjej här i skbg som hade sängkappa till salu. Toppen! Så ska göra i ordning lite. Sen får vi väll bara vänta eftersom jag frågade vaktmästaren om man kunde få tapetserat i sovrummet men,tydligen får man göra det själv eller så får man vänta tills de är dags för dom att tapetsera. Krångel. Så vi får se hur vi gör. Eftersom de är ända rummet här hemma som inte är tapetserat. 

Idag är jag lite små trött. Ingen ork över huvudtaget. Efter det korta besöket från Mathias mormor o morfar, var det som hela jag dog haha. Så trött så jag nästan somnar ståendes. 

Hoppas min lillebror, eller lilla. Han är längre än mig, ska komma hit på sportlovet o åka lite pulka med oss. Saknar han fast jag träffade han igår. Men de blir så när man bor 10 mil ifrån, man ses inte lika ofta som man velat. 

Nu villle Julia ha lite mjölk att dricka och sen ska vi leka lite i hennes rum.Ja hennes födelsedagspresenter måste vi tänka på också. Samt planera kalas. Oj oj. Inte konstigt att hjärtat går i full galopp. Hon blir 4 år, man undrar ju vart tiden tagit vägen om inte annat. Ni som följt hennes uppväxt har snart läst min blogg i över 4 år nu, jag startade blogga november 2010. Haha ja, tänk er. Trogna läsare är bara förnamnet! 

Kram på er!