Chans att vinna ett Jolly gungdjur från Jollyroom


Jollyroom var så snälla att de skickade hem ett Jolly gunglamm åt oss & tävlar även ut ett valfritt djur till en av mina läsare. 

Julia avgudade detta lilla gunglamm som faktiskt var till Léon. Men efter mycket kramade och gosande så fick lammet heta Lammis. Julia matade & lekte. Medans Léon var lite små trött i tillfället då jag började ta kort & ville inte alls åka runt med den. Men nu åker han runt på den och säger "wiie" 

De som är toppen med detta gungdjur är att man kan ändra från att ha den på hjul till att låta den vara likt en "gunghäst". Finns i många olika typer och är så mjuk så man skulle kunna tro de var riktig päls. Fina och toppen bra handtag för barnen att hålla i & jätte stadig att låta barnen åka runt på. 

Visste ni? Att ni har chansen att vinna ett eget sånt här just nu. Den 1 mars tävlar jag ut en sådan här till någon av mina läsare. Allt du behöver göra är att:

1. Gilla Jollyrooms facebooksida
https://www.facebook.com/jollyroom?fref=ts
2. Gilla min facebook sida.
https://www.facebook.com/Marsbarneet?ref=hl
3. Kommentera här i kommentarsfältet att du gjort det, skicka även med fullständiga namnet så jag inte blandar ihop er. 

#1 - - Elin Eklund:

jag har gilla sidorna :)

#2 - - Jinan:

Jag har gillat båda sidorna . Dig har jag alltid gillat och följt dig från första början. Lilla Leona skulle bli glad om hon fick en sån. Mitt namn jinan& fb Jinan namei :)

#3 - - Jinan:

Jag har gillat båda sidorna . Dig har jag alltid gillat och följt dig från första början. Lilla Leona skulle bli glad om hon fick en sån. Mitt namn jinan& fb Jinan namei :)

#4 - - Karin Dömstedt:

Jag har gillat båda sidorna! Har följt dig sedan du väntade Julia och jag vill bara säga att du gör ett grymt jobb!! All kärlek till dig! Kram

#5 - - maja:

Synd att jag inte kan tävla pga att jag inte är medlem på facebook...

Svar: Har du instagram så gills deras sida 😊
Marsbarneet♥

#6 - - Anci Kirch :

Jag har gillat sidorna.

#7 - - Anonym:

hejsan ha gillat bägge sidorna å hoppas på tur =)