Dop för pojkarna & alla ♥-dag

Hej! Har haft fullt upp i två dagar nu. I förrgår bakade vi smörgås tårtor. Två stycken, en med ett L på och en med ett A. Jag gjorde A:t och sedan var vi nere och dukade i församlingsgården nere vid kyrkan. För igår hade vi dop för våra pojkar. Aaron & Léon. Jätte fin cermoni, och så roligt att så många kunde komma! 
Kantorn sjöng en sång & prästen Helené som är så fantastisk gjorde hela dopet för oss! 

Så idag har jag pysslat med alla dop presenter och satt upp de på pojkarnas vägghyllor och städat barnens rum. Ska städa resten av dagen med. Så blir det när två-tre dagar har gått åt att göra i ordning allt. Tiden har inte funnits. Men nu är vi igång igen, måndag igen imorgon som sagt! 

Vill tacka alla som kom för en fin stund. Tack! 

Igår kväll så mös vi till det med pommes o kotletter med bea. Efter en lång dag. Satt och sen o kikade på "Valentines day" sedan skulle jag sova, men insåg att gaygalan var på tvn. Så Mathias pös iväg som en avlöning haha. Medans jag låg och kikade klart det. I mitt nästa liv så tror jag lätt att jag blir en dragqueen. Haha så galet vackra! Inte ens jag skulle kunna sminka mig så, ja inte ens i närheten av det. Vad gjorde ni för mysigt på alla hjärtans dag? tell me! 

Nu ska jag forsätta städa, sen börjar vardagen imorgon och jag forsätter som vanligt med mitt bloggande. Men nu har det var lite mycket. Massa kramar och hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag. ♥