En trio feber.


Hej! Tjoho säger jag. Feber för både mig,Léon & Aaron. Precis när jag väckt Léon och vi ska i princip göra oss iordning så känns han så varm. Feber hade han, lika så för Aaron, 38 graders feber. Och nu är jag också där, 38 graders feber! Man säger, å varmt välkommen om inte annat. 

Har bara vilat idag. Ska snart lägga mig ned och sova lite. Mathias & Julia är hos hans mamma. Pojkarna sover. Jag har bara virkat och myst i soffan idag. Virkade ett projekt tills jag inte orkade mer & började på ett nytt. Har både virkat dockklänning, början på ett kudde & början på ett gosedjur. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har sådan huvudvärk & känner mig inte ett dugg på topp idag. 

Tänkte göra någon form av köttgryta idag. Kanske blir det kalops. Kanske lär börja med det snart. Kanske blir tidig kväll istället när barnen somnat. 

Det är så synd om mina pojkar. Ursh, hatar feber. 


Här låg de och gosade imorse tillsammans framför bolibompa medans Julia var på förskolan. Mammas små prinsar! Önskar jag kunde ta eran feber med, så ni slapp. 


Jag plockade även undan i köket tidigare. Gjorde rent de värsta. Jag kan tycka de ser lite rörigt ut ändå. Men det ska vara lite rörigt för att synas att de finns familjer som bor här. Sen kan det inte alltid vara perfekt. Jag menar, man bor & lever. Man kan inte bara städa jämt, hur skulle ens liv se ut då ? Bättre man tar tiden för varann först,och sedan plockar undan. 

Förutom de älskar jag vårat kök i lägenheten. Den förra lägenheten var så trång, hatade verkligen de. Men nu känns det rymligt och stort. Kanske inte så stort som man tror när 5 personer är i samma rum. Men stort nog för oss. Vi betalar ca 6000:- för våran 4:a på 105 kvadrat. Jag tycker att det är mycket, men inte jämnfört med lägenheter i Västerås. Så vi ska vara glada att vi bor i en sån här fin lägenhet. 

Men drömmen är väll ett större boende. Men det får vänta tills ekonomin tillåter. Så länge får vi nöja oss med att vi är friska & har tak över huvudet. 

Nej nu ska jag gå och kika om vi har lite lagerblad i skafferiet, har för mig att jag köpte de sist vi var och handlade, men ... hmm.. bara de inte blivit torra eller gamla. 

Ha de bra, skriver jag inte senare så har jag gått & lagt mig. Och då skriver jag imorgon. Kram 
#1 - - Maria Nydahl:

Oj vad billigt gumman vi betalar 7000 för våran tre:a :/
krya på er <3
kram

Svar: Ja man kan tycka det, men finns ingen förbildelse in till stan. Då måste man åka buss eller bil mellan 45 min - 1 timme. Men finns såklart Lidl & coop i Fagersta ca 20minuter härifrån, men ska man till min släkt får man åka ca 1 timme. Kanske inte bästa stället o bo på om man inte har körkort.
Hur stor är eran 3:a? :)
Tack vännen, kram :) <3
Marsbarneet♥

#2 - - Helen:

Krya på er! Jobbigt med sjuka barn!

Svar: Tack. Ja de är lite små jobbigt! :/
Marsbarneet♥

#3 - - Mikaela:

Oj! Vi betalar 6000 kr i månaden för våran etta! Dock bor vi i stockholm men inte alltför nära stan!

Kram! Eloge till dig!

Svar: Ja de är som sagt billigt här där vi bor, men dyrt någon annanstans :) Kram & Tack :)
Marsbarneet♥

#4 - - Maria Nydahl:

våran 3:a är på 96 kvadrat typ
ska man in till stan tar det ungefär 30 min med buss men vi har willys och coop jävligt nära det är fördelen :)

Svar: Men de är ju ändå en ganska stor lägenhet :) Ja vilken tur :)
Marsbarneet♥

#5 - - Me & My Baby Dolls:

Krya på!

Svar: Tack så jätte mycket. Vilken fin familj du har :)
Marsbarneet♥