Lat-lördag!


Gomorgon. Så här har de sett ut nu i några dagar. Först köpte Mathias en ny regnjacka till Julia. Som hon provade att ha på sig till affären. Skönt när den är fodrad. När vi kom hem bakade vi fläskpannkaka & igår städade Julia lite med mig i vardagsrummet för att få lite helg godis. Att ge lite små uppgifter är viktigt. 

Jag kunde inte sova igår alltså. Min vän Pamela, eller Pam som jag kallar henne. Har en son som bara kämpar o kämpar mot sina sjukdomar. De värsta är att han är i Léons ålder o jag önskar av hela mitt hjärta att dom slipper de här snart! Igår var de på akuten o jag låg och tänkte det värsta alltså. Jag MÅSTE åka till örebro snart. Mina kära alltså! Å vill kunna krama om dig Pam! 

Så idag är jag trött. Håller på att virka en nästan 1 meter bred pippi filt. Som ska användas till ett barn i en barnvagn. Så jag ska bara lata idag. Inget toppen väder heller. Men de hinner kanske ändras. Kram