3 dagar med feber....



Hej, legat i feber i 3 dagar. Är så glad att jag har dig, D. Så jag kunde vila igår. Tack för att du kom förbi och pysslade om mig! Världens bästa! Iförrgår & igår hade jag nästan 40+ graders feber. Kändes som jag skulle dö hela tiden. Idag (hoppa över om ni är känsliga...) spydde jag blodklumpar.. Fyfan vilka hemska dagar! 

I onsdags när jag var o solade, passade jag på att gå förbi netto. När jag passerade en av hyllorna så såg ja att de hade billigt bomullsgarn, 15/kr för 50g garn. Tjoho tänkte jag å köpte ett gäng! 

Idag har jag och barnen trots min höga feber åkt iväg för att barnen ska få träffa sin pappa. Hade gått super bra. Medans barnen var iväg passade jag på att åka å träffa hans mormor o morfar som fått sådan fin campingplats precis nästan vid vattnet. Man kunde höra hur fåglarna sjöng o de var så tyst å fridfullt. De bjöd på gofika o smörgåsar, goa människor! Med mig hem fick jag hinkar o spadar åt barnen. I bilen påvägen hem kan jag lova er att jag kände mig mer död än levande. Hujedamig.

Helgen spenderas med D. Han kommer hit efter jobbet. Själv ska jag börja göra mat nu
kram