Ännu en intervju


Gomorgon! Idag är de en sjukt seg dag. Är så trött, sovit så dåligt. Ville absolut inte vakna i morse. Men som alla andra dagar, så måste man hur trött man än är. Aaron åt frukost med hela kroppen idag. Så han fick ta ett bad innan förskolan. 

Idag redan, kommer min Daniel till mig. Röd dag imorgon å då är databutiken han jobbar på stängd. Så tjoho! Längtar efter den mannen så jag spricker! 

Idag ska de inte göras mycket. Kolla igenom lite papper och sen städa undan lite. Tänkte piffa lite på balkongen. Igår rensade jag i blomlådorna på balkongräcket. Frosten hade tagit några blommor så fick göra iordning och hoppas på att dom klarar sig. 

Nu på morgonen hade jag fått ännu ett mejl om att dom ska ringa mig angående intervju. Jag blir så glad! 
Trodde jag aldrig att två olika kommuner skulle höra av sig så fort, bara på två dagar! Ja tänkte i måndags, nee.. aldrig att jag kommer få ens komma på en intervju, men ack va fel jag hade! Så jävla glad! 

Nej nu ska jag inta lite frukost. kram 
#1 - - Eva:

Hej!
har du ny kille? :) va kul. Hur länge har ni vart ihop? Har han också barn? :D Jag ser asså hopp i att de finns killar som vill ha en ensamstående 3-barnsmorsa :D

Svar: Hej, Aa jag har en ny. Vi har dejtat i 8 månader men varit tillsammans en. Ja en son :)Ja absolut, klart de finns någon för oss alla :) Kramar
Marsbarneet♥

#2 - - Eva:

Va härligt! :) Grattis!
Hur funkar de med barnens pappa? Kommer ni bra överrens och sådär?

Svar: Tack! Funkar ibland! Mestadels! :)
Marsbarneet♥