Myshelg


Helgen har spenderats hemma hos både mig & D. Igår badade barnen i hela 25 grader i luften. Kändes som sahara, när man inte är van så här efter en lång vinter. Grillade och barnen gjorde sandslott och spelade boll med oss. Sen kikade barnen film & fick lite lördagsgott medans jag o D kikade på Micke & Veronica nere i vardagsrummet. De är så mysigt å va med den mannen, känns så äkta. Fina!

Idag när vi vaknade så bjöd D på frukost o barnen trotsade morgonbrisen och badade Haha. D fick hälla i hett vatten flera ggr för att barnens rumpor inte skulle bli ilröda, Speciellt Aarons som flera gånger kämpade med att hålla rumpen varm, men ned i badet skulle han haha! 

Vi gjorde chillilax röra och vitlöksbröd när vi kom hem jag & barnen. Hemma till allt vårat, till våran borg! Känns tomt, även fast de är ganska skönt o komma hem! Imorgon är de förskola, jag ska på sommarvikariatsintervju i Askersund runt 10. Så kul! 

Nu måste jag försöka få donnan i säng innan jag själv somnar ovaggands! Kram
 
#1 - - Anonym:

du bor i hallsberg nu va? varför flyttade du dit?:)

#2 - - Anonym:

Vad hände mellan dig och Mathias egentligen? Ni som hade det så bra verkade det som på bloggen! Ni var liksom en komplett familj och var så fina ihop. Bl