Because i can!


Hej & go morgon. Sitter här, har precis lämnat barnen på förskolan. Aaron sover & Mathias åkte precis iväg med sin mormor & morfar. 

Jag ska INTE göra ett skit idag. Jag ska bara lata och ligga i sängen & äta rostad macka och kika på serier hela förmiddagen. De må vara väldigt länge sen jag gjorde de & min kropp längtar efter att få vila.

Igår var ju Mathias syster här, hon umgicks med oss & spelade memory med Julia (bild ovan). Och senare på kvällen kikade vi farmen & tanken var att vi skulle se stalkerns men vi gick och la oss. 

Jätte fint & soligt väder idag. Så känns kanske meningslöst att bara ligga ned i sängen idag, men jag tänker absolut inte göra något annat idag. Kanske går jag ut med barnen på eftermiddagen om vädret håller i sig. Julia ville cykla igår, men de blåste så mycket. Så kanske passar vi på idag. 

Nej nu kära ni, ska jag bara snabbt göra en röjning i sovrummet & bädda sängen sen ska jag gosa ned mig med 2 ostmackor. Kram