Dagar som alla andra.

 
 
Hej! Den här dagen börjar som alla andra. Upp & lämna barnen på förskolan. Traska hemåt & äta frukost o sedan börja plocka. 

Igår lämnade jag extra kläder & bytte ut det mesta på barnens avdelningar. Julia fick med sig ett par nya regnbyxor som var fodrade. Som vi köpte igår. Sedan igår kväll så sa Julia, Mamma imorgon ska jag ta med mig två hårband & då ska J* få låna ett av mig. De rosa glittriga ska hon få låna, eftersom hon gillar rosa. Och jag ska ha det svarta med pärlor. Då hängde upp hon upp den på kroken i badrummet & imorse tog hon ned dom o tog med till förskolan, så hennes kompis skulle få låna en. När vi väl kom till förskolan så sa J* å, Julia en sådan vill jag också ha. Då klappade Julia henne på kinden och sa att hon skulle få låna det rosa av henne! 

Som mamma blir man så rörd och glädjefylld. Jag har lyckan att ha en sådan fantastisk dotter! Som är snäll & genom go. Älskade tjejen! 

Igår tog vi en tur till Pickaboo i fagersta. Hittade denna otroligt fina ljuskrona. Som man ska sätta ett blockljus i. Har inte hunnit med det än. Men snart så. Jag har fått någon liten dille på silver/metall-liknande föremål. Just love it! Så nu står den så fint på skänken i vardagsrummet som jag målade vit för ett tag sen. 

Ska snart sätta igång en maskin tvätt. Man blir ju nästan lite smått trött på att alltid tvätta. Men de måste göras. Barnen lär ha rena kläder & för mig är det viktigast. Att barnen inte är smutsiga. Då tvättar jag gärna hundra gånger om. Men de är som om tvättkorgen aldrig blir riktigt tom. Haha. 

Idag händer nog inget annat än att städa på förmiddagen. När jag hämtar Julia är tanken att vi ska pyssla. Jag funderar på om vi ska pärla på ståltråd & forma som hjärtan och göra små hängen att hänga upp i hennes rum. Hon fick nämligen pärlor igår på pickaboo. De kanske skulle vara en kul grej. 

Ha en bra dag. Kram 
#1 - - Marie:

Men åh, vilken snäll och omtänksam dotter du har. Blir alldeles rörd... Henne ska du vara stolt över.

Svar: Ja hon är underbar :) Ja jag är super stolt över henne :)
Marsbarneet♥

#2 - - Anonym:

Hittade just hit :) Kul att läsa din blogg! Hoppas det blev bra med den där pysselgrejen :) /Linda

Svar: Hej :) Va kul! Ja de gick jätte bra :) Kram /Jenny
Marsbarneet♥