Händelserik vecka!


Hej! Veckan som varit har varit oerhört blandad. Jag har varit i förhandling med barnens pappa på tingsrätten. Då vårdnadsfrågan varit nummer ett, barnen träffade honom i fredags. Det hade fungerat bra! 

Denna vecka har bestått av frisörbesök för Julias del, barnens mormor sov över måndag-onsdag. Och på tisdagen innan frisörbesöket hade vi tjej dag, jag,mamma & Julia på marieberg. Shoppade, åt på mcdonalds och åkte till diverse ställen & kikade. Julia blev väldigt fin i håret & väl hemma väntade en överraskning. Jag har skaffat mig en kanin åt mig & Julia. En blandning mellan dvärgvädur och angora. Så jäkla fin! Våran Snövit!

I torsdag hade mitt vardagsrum blivit attackerad av en tromb. Barnen hade röjt & sprang omkring nakna haha och levde rövare. Efter lite städning så det ut som de ska. 

Léon och Julias säng har äntligen fått ben. De förbannade beslagen man ska ha för att sätta fast benen med var slut på Ikea i Örebro och har varit omöjliga att få tag i de senaste 1,5 mån. Så nu äntligen! Tack Robert att du hjälpte oss! 

I lördags var vi hemma hos Daniel o sin son Jesper o firade valborg med grillning och utelek! 
På kvällen så åkte vi hem till mig och allihop sov över här! Vi kollade på majbrasan och fyrverkerierna. Jätte mysigt! På kvällen somnade både barnen o jag & daniel ovaggade! 

I går spenderas dagen också tillsammans med dom, mysig ute lek & god mat. Dom sover över till imorse.
Idag sökte jag ett sommarvikariat på ett äldreboende i Askersund. Innan 4minuter svarade dom och tog gärna emot min ansökan då de letade fribilt efter någon till sommaren. Kändes så skönt! Så nu hoppas jag med tummar o tår! 

I onsdags var jag och handlade. Nu är bokstavligen hela kylen och frysen proppfull. Mums! 

Kramar i mängder! 
#1 - - Linda:

Hoppas du får jobbet! :)

Svar: Tack :D
Marsbarneet♥