Intervju på måndag! tjoho!


 
 
Hej, hoppas ni sovit gott! Barnen är lämnade på förskolan! O jag tänkte börja städa snart, har planerat o fixat lite nu på morgonen. För imorse ringde en kvinna från Askersunds kommun de ville att jag skulle komma på sommarvikariats intervju på måndag. TJOHO! Är så glad! Nu hoppas jag på detta. Måste försöka anpassa tiderna lite bättre, men ska kika med henne hur det funkar. Eftersom de är lite svårt för mig att hux flux fixa omsorg. Så huvudsaken är att jag får komma & visa upp mig, berätta mer om mig själv & sen helt enkelt hoppas på att dom tycker jag verkar intressant! 

Idag händer nog inge mer än att hämta barnen från förskolan, vara ute och leka! Ta tid för varann & laga någon god mat. 

Igår var alla 3, hyffsat trotsiga. Hujedamig. Man märker verkligen att de är i trotsålder, alla 3 på olika vis. Men som sagt, kvällen slutade med lite bad & pyttipanna. Sen sov dom ganska ovaggade efter en dag på förskolan.
Igår var de väldigt varmt ute, jag hade dock sådan huvudvärk så de kändes som huvudet skulle ploppa av. Så vi var inne istället och spelade på paddan, lekte oså. Tills jag på kvällen äntligen kunde börja plocka. Sådärför tänkte jag att vi skulle gå ut efter hämtning på förskolan, så vi tar igen de vi skulle göra igår. 

Ja som sagt, mer händer väll inte idag. Tänkte börja att städa nu & göra fint tills barnen kommer hem.
Kramar