Till dig Julia på 4månadersdagen, grattis älskling <3


Till min lilla tjej!

"Aldrig är du varmare
än när jag kryper ner bredvid dej
i min säng.
Aldrig är du mjukare
än när du kryper tätt intill
och slår armarna om min hals.

Kudden är varm och fuktig
efter ditt huvud
sängen är vänlig och trygg,

Väx inte ifrån mig min tös,
vi skaffar en bredare säng
när du blir större!"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mamma & Pappa älskar dig mest på denna jord, och hoppas du får en bra 4månadersdag!
kram från mami & papi<3
#1 - - Malin:

Så fint :)

#2 - - Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma:

så söt hon är :)

#3 - - Mathilda ägare till Katy Perry bloggen !<3:

Hej Hej, har kollat in här några gånger o du är helt otrolig :D

Du kanske är lite intresserad av en design ? :)

#4 - - Sofia:

http://www.youtube.com/watch?v=-cRct9thG5s - lyssna på denna låten, jag fantiserar ofta om att jag ska sjunga denna till min framtida dotter/son :)

#5 - - amanda utbytesstudent Washington 11/12:

Grattis till Julia! Hoppas dagen var bra :)

#6 - - Saara - 19 år Med syndromet "klippel trenauay":

Vad fint! :)

#7 - - Linda - Mamma till Lion:

Grattis till lilla Julia :)

#8 - - yo:

aww söt!