Sitter i bilen på väg till stkhlm

Hej alla blogg läsare! Just nu sitter vi i bilen på väg till Stockholm där vi senare ska kliva på båten och åka i väg till Helsingfors det ska bli så otroligt roligt och härligt och bara komma bort från lägenheten ett teg ! Känner att vi behöver det ! Förlåt om jag skrivit så lite de senaste veckorna men ska försöka bli bättre på de när jag kommer hem ! Just nu sover Julia med sin ior nalle i högsta högg och Mathias lyssnar på musik. Vi har precis kommit till Västerås så det är typ en timme kvar innan vi är i Stockholm ! Ni får ha det så bra :) ska tänka på er när vi har det mys ute på vattnet :) kram till er alla :) / hela familjen <3
#1 - - elin:

julia och mathias är med på en liten bild här http://juicygossip.posh24.se/



det är från en fb komentar!

#2 - - Linnea:

Ni får ha det så jätte mysigt nu! Njut lite extra för mig! ;)

#3 - - Sara:

mysigt att åka båt =) Hoppas ni får det bra!

#4 - - Amanda - Blivande mamma i februari:

Hej!

Jag undrar om du skulle kunna dela med dig av lite namnförslag från när du väntade Julia. Jag och min kille har mänligen enorma problem med att hitta ett bra tjejnamn och kan verkligen inte sammsas så skulle vara snällt om du kunde komma med några förslag :)

kram