Hej alla !

Hej alla, Som ni kanske märkt så var bloggen lösenords skyddad, Det var för att folk tar bilder från bloggen och gör facebooks, Bilddagboken, Kamrat osv osv, Med våra bilder och säger att dom är oss! Åh vad sur jag blir. 
Vill säga att ser jag någon som gör något sådant, Så blir det polisanmälning på en gång! 

Om ni ser någon som har våra bilder, Skriv gärna här :) Eller på facebook ni kan kontakta mig
Http://www.facebook.se/Mattehj

Sen vill jag även tipsa om en riktigt bra låt!

Ha en trevlig kväll // Mathias
#1 - - Sophie - miss Trucker ☆:

Åh, vad trist :/ Säger till om jag ser något! :)

#2 - - Amanda:

Roligt att du är tillbaka igen :)

#3 - - iingetnaamn ♥ 17 & gravid:

jag har en fråga som jag hoppas att du kan ge mig svar på.

jag är gravid. och vill hemskt gärna flytta ihop med min pojkvän innan våran bebis kommer. hur gjorde ni? vi har funderat på soclägenhet, men eftersom både jag och min pojkvän går i skolan och har föräldrar som är skyldiga att ge oss tak över huvudet, så vet vi inte hur vi ska gå till väga.. har du något tips?

är tacksam om du svarar tillbaka på min blogg, hitta dig bara helt random nämligen. take care! (:

#4 - - Charlotte:

Finns idioter till allt... -.-'

hittar jag något som säger jag till direkt!!!! :)

#5 - - Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre!:

men gud så irriterande!!

#6 - - ANGELICA [foto&personligt]:

Gillar din blogg! :)

#7 - - Emelie - 20år och blivande 3-barnsmorsa!:

Har hänt mig också, slutade med att inga bilder läggs upp på bloggen öht. Lite tråkigt men men.. Får hoppas ni slipper det!

Ett tips annars, vattenstämpla bilderna!

#8 - - Beckä - en del av mitt liv ♥:

Så dåliga människor det finns. Har de liksom inget eget liv att få bilder ifrån???

#9 - - Evelina:

fixa högerklicksskydd på bloggen!
då kan man inte kopiera bilder eller texter.
bara ett litet tips om ni inte vill att nån ska kopiera det, fast jag vet inte hur man gör, men jag har sett att några andra har sånt, ;)