Vecka 19+0 idag ♥



Idag går vi in i vecka 19+0 
Magen börjar bli ganska enorm mot vad den var när jag var gravid med Julia! hehe.
Men lillpojken verkar ha det bra, jag känner puffar varje dag och det känns underbart att veta att ligger där och gosar ♥ Längtar så oerhört mycket att jag snart spricker 

Sen så glömde jag bort att säga att den 26 mars (då är jag i vecka 24 ungefär) Ska jag tillbax till barnmorskan, eftersom det dröjde ett bra tag att få en barnmorska så var jag faktiskt bara på inskrivning förra gången, så det vart inte att kolla hjärtljud m.m Så i vecka 24 ungefär ska jag dit igen (: 

Mamma,Pappa & storasyster längtar efter dig lillebror 
#1 - - Nettan:

Så fin mage :) Och tack för idag :)

#2 - - emma:

åh va kul att jag hitta hit! vilken mysig blogg :D kramar

#3 - - Jessica U:

Hej, din blogg är så mysig! Jag älskar den <3

Mysigt med barn!<3 Jag har en fråga: var era barn planerade? Oavsett om dom var det eller inte så beundrar jag dig för ditt mod med att ha barn i tonåren. Jag befinner mig själv i tonåren just nu (fyller 15 i sommar) och har svårt att tänka mig ett eget barn just nu. Jag skulle bli knäckt, men samtidigt älskar jag barn och det verkar vara så mysigt.

Lita på att jag kommer fortsätta läsa din blogg, älskar den! <3