Vad är egentligen bäst för en själv?


Go fm. Har ni någon gång funderat på vad som skulle vara bäst för en själv? Att man ofta sätter sig själv i båset längst bak. Speciellt när man har barn. Att ni funderar på vad ni skulle köpa till er själva, men pengarna går istället till något annat, kanske barnens höstkläder eller kanske på helt onödiga inredningsdetaljer. Ja som ett exempel bara.

Har ni tänk på hur många gånger man själv sätter sig själv i skiten och sliter ut sin EGEN kropp, för att få någon annan att känna sig stark & lycklig? En liten funderare jag låter er tänka på denna morgon!

Förutom det så har jag inte hunnit gjort så mycket denna vecka. Mår räka. Jag har sådan kraftig huvudvärk & känner mig mör i hela kroppen. Börjar fundera lite på vad det kan bero på. Har tagit mina järntabletter regelbundet och inte känner jag någon speciell skillnad heller. Ska till MVC den 4;de & kika till blodvärden och kolla så lillebror mår bra. Han sparkar, så honom är det nog inge fel på!

Nej nu ska jag snart göra lite lunch. Eller ja, snart & snart... Om någon timme. Ha en bra dag, kram!
^ Bilden ovan visar gårdagens lunch! yum!
 

#1 - - Sandra - Mamma till Theodor och gravid igen:

Kanske är kroppens sätt att säga att du behöver ta det lugnt 😉

#2 - - Anonym:

Hur gjorde du såsen