Yeay! Fick jobbet!


Hej o god morgon! Igår satt jag i soliga Askersund och avnjöt en glass med ett anställningsavtal i handen. 
Timvikarie i Askersunds kommun, inom Lss-enheten. Så glad och överväldigad. Passar utmärkt nu inför sommaren o inför hösten när jag ska studera omvårdads programmet. Tjoho! Nog har aldrig magnum strawberry smakat bättre än vad den gjorde igår! 

Igår sprang jag in på Lindex o köpte kepsar åt alla barnen, värmen kom som en tromb in. Trodde aldrig de skulle bli såhär varmt, så här fort. Men nu är dom fina hela bunten och när jag hämtat barnen lagades det mat & åt lite glass. Kvällen spenderade jag med att städa. När barnen lagt sig tog jag ett välförtjänt mysigt skumbad innan jag somnade ovaggandes. 

Idag lämnade jag endast Julia & Aaron på förskolan. Idag blir det kvalitetstid med mellan hjärtat, Léon. Vi ska iväg till M-berg med D o shoppa lite, lunchdejta & bara njuta av denna varma dag! 

Imorgon har jag introduktion så ska iväg tidigt imorgon och vara bort hela em. Så blir lång dag för barnen imorgon & torsdag. Vart så glad igår, för har avtal med Askersunds kommun ända till i november! Sån lycka! 

Nej nu ska jag och Léon göra oss i ordning. Kramar 
 
#1 - - Sandra - mamma till Theodor & Elliot:

Grattis till jobbet :D

#2 - - Louise:

Grattis till jobbet. .)