#1 - - Linnea:

Riktigt gullig mage om jag får säga det själv ^^



Din blogg är verkligen super bra! :)



Ska bli kul att se hur h*n ser ut ;)

Lycka till med allt:)

#2 - - Anonym:

hej följer din blogg läste att du inte tänker läsa på gymnasiet för att du är skoltrött ja vet det är inte min ensak men annars finns ju barn och fritidsprogrammet de är slappt och du har ändå lätt att kunna få höga betyg och chansen att få jobb efteråt. de här med att få jobb kommer bli svårare och svårare jag är snart 25 jag gick hotell och restaurang och jag har inte haft ett enda fast jobb utan strö jobb och tyvärr är det moderaterna som sitter vid makten de gör att allt blir svårare fundera över det där med skolan igen.

#3 - - ♥ESSEY♥:

Vad häftigt! Va ska barnet heta? =)

#4 - - Elin:

Är du inte nervös :O Kommer du att blogga när du har fått din bebis :D

#5 - - Madelene:

Gillar din blogg jättemycket. ser fram emot att få följa dej och ditt lilla knyte. Trevligt att h"n bestämt sig för att komma lite tidigare. Du ve rkar vara en mogen tjej på 15 snart 16år. Du kommer garanterat bli en toppen mammma.



Läser en annan tjejs blogg. hon fyller också 16 i år och fick en dotter 21 november förra året. Men hon är rent ut sagt barnslig. Men också en toppen mamma.

Hoppas du kommer fortsätta skriva fram tills bebin är född och skriva om era dagar sen

#6 - - Amanda:

Vilken jätteintressant blogg :D

#7 - - Jessica:

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN !!

http://minstorstaforsta.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment

#8 - - annsoh:

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

#10 - - Annie:

Hittade din blogg av en slump, lycka till och stort grattis till underverket i magen. :)



Min dotter va först beräknad till 24/3 förra året, 31/3 efter bm besök, men kom först den 9/4 men väl värt väntan. :D

#11 - - Mia 18år - Mamma till William och Marcus:

Hur känns det att "bara" vara 15år och snart mamma? :).



Jag var själv 15år och gravid, när jag väntade mitt första barn. Nu är jag 18år och har två barn :).

Så visst klarar man av barn om man vill och kämpar! Lycka till nu! :D



Kram, Mia

#12 - - annsoh:

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

#13 - - hana:

Lycka till med din baby.

#14 - - eemmaaj:

Oj vad läskigt :( själv hade jag aldrig klarat av ett barn