Någon för ÖSTERSUND som vill ha kontakt?

Hejsan, På onsdag kväll, tar mathias tåket till östersund, och är framme där tidigt på torsdags morgonen, han ska på jobb interljuv, och de verkar väldigt intresserade.
Så nu har vi planer på att flytta dit, och det är direkt om Mathias får jobbet, men dem har hört av sig några ggr nu, så jag tror de verkligen vill ha han där!
Jag undrar ifall de finns någon för östersund, som typ vill "snacka/ha kontakt elr något"?
Jag hatar verkligen att ja hade så få vänner här i skbg, så jag vill lära känna någon innan ja flyttar dit lix :)

Hör av dig/er på min fejsbook ( Jenny Holmstedt , eller sök på min mejl där, [email protected]
Skriv i medelanden först så lägger jag till dig/er, gillar inte att folk "bombar mig" med förfrågningar.

Och det är i sådna här tillfällen jag bara skiter i allt, jag menar vad folk tycker, ni har ingen rätt o komma o tycka!
Vi är vuxna nog att ta beslut, (till alla er som tvekar på att vi ska flytta långt bort)

Ha en trevlig dag, kramis!
#1 - - Sofie:

Jag bor 2 mil utanför Östersund, å tar mig lätt dit med buss! ") kan höra av mig mer imorgon.

Jag e bara 97:a så att de e ju en liten skillnad!

#2 - - Petra:

fy vad coolt att flytta så långt!!! Jag drömmer om att få flytta till sundsvall eller längre upp och jag bor i sthlm!! Man ska våga, chansa och prova! Ni är unga och har energin med er! Lycka till!!

Hoppas att han får jobbet!! =)

#3 - - Michelle von Walden - Gravid!! <3:

Oj vilken flytt om de nu blir av! =) Hoppas han får jobbet och att ni kommer trivas bra! =)

#4 - - Michelle!:

Kolla gärna in min blogg! :)

#5 - - Sara" Olofsson:

Hej jag bor en liten bit utanför Östersund och skrev precis till dig över facebook :D

#6 - - Petra2:

Jag flyttade från en liten by norr om gbg till Piteå, det är nog det bästa jag har gjort, för man växer som människa, och bra av dig att söka kontakt med folk! Det ska man göra, annars trivs man dåligt överalllt! Håller tummarna för er! :)

#7 - - Sara:

Åh, vilken mysig blogg:) Jag är också från västerås, min dotter föddes i maj 2010. Hoppas allt går bra med lilla söta Julia! :)