vad händer egentligen när man blir 17?


Hejsan! är helt utmattad från igår, var öppe ganska sent, eftersom jag inte kunde sova.
Har haft ont i magen i någon dag nu, speciellt på nätterna. Hoppas det blir bättre annars åker jag tilll doktorn
(inte akut-ont, utan mer "träningsvärks-aktigt!)

Ja vad ska man mer skriva, Jag tycker absolut inte att det känns att man blivit ett år äldre. Känns mer som om jag fortfarande är kvar vid 16. Haha! Ja, men nu är 16år ett minne blått, men vad händer egentligen när man fyller 17år? Inte ett skit? Haha Mathias berättade att man fick ta trakor kort, men helt seriöst? Jag på en traktor? Det är nästan så jag kan se mig själv sittandes där med en röd rutig flannel skjorta, en cowboy hatt och ett långt havre strå i munnen och lyssnades på, en fräck dänga! 
Ja gud bevare mig väl, om det nu skulle vara så att mathias någongång köper mig en traktor! haha!

Ja idag händer det nog INGENTING! jag ska lata precis hela dagen, jag ska inte ens damsuga upp alla smulor som hamnade på golvet när Julia drog runt med kakpåsen, jag tänker inte göra nånting! Jag ska se film och bara gosa och ta tillfället i akt och bara leka med Julia, hela dagen! Förresten är det ett riktigt piss väder och det är super kallt ute, så dagen får väll tillbringas här inne! Skönt att slippa gå ut!
Fast iförsig det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder.
Men ändå ;)

Ja snart slutar väll alla skolan också? Eller har några av er redan slutat? Har inte koll på de där, eftersom vissa slutade i fredags, vissa slutar nu i veckan och ex min lillebror slutar den 14:de!
Men hoppas ni alla får en super bra dag, det ska jag, mathias & lilla Julia ha!
kram på er alla!
#1 - - Linnéa:

Hej. Jag är en 22-årig sjuksköterskestudent som har följt din blogg ungefär sen finaste Julia föddes och måste säga grattis på 17-årsdagen i efterskott och att du är en underbar mamma. Även om du är 5 år yngre än mig så är du verkligen en stor föräldraförebild för mig då jag själv planerar att skaffa barn så fort som studierna är avklarade. Jag vet att 17 inte är så speciell ålder att fylla men vänta ett år så ska du se att födelsedagen blir oerhört mer intressant, att bli 18 och myndig är en helt fantastisk känsla!



Hoppas att du hade en fin födelsedag och att det här gav dig en härlig liten egoboost! DU är awesome! Kram!