prinsen <3



förutom min extrema foglossning som kom igår morse med snabbleverans från helvetet. Så mår jag strålande.
Jag har känt små puffar i några dagar nu, nu väntar vi på den riktiga sparken (=

det är ungefär 150dagar kvar tills beräknad förlossning och jag säger bara att längtan är stor!

Igår sjöng jag och Julia bä bä vita lamm för lillebror och sen lekte vi med våra fingrar uppe på magen och försökte  härma ramsan "pelle plutt plutt plutt tog ett skutt skutt skutt"! Jag tror både storasyster,mamma & pappa längtar efter lillpojken. Trotts att Julia nog inte riktigt förstår att de är en liten pojke därinne, Men hon säger bebis och klappar magen snällt. Kanske förstår hon lite ändå ;)?

kram! 
#1 - - Fanny:

Hon förstår nog mer än vad man tror även om hon inte förstår precis hela processen haha :)

#2 - - lisa:

Är ni inte förlovade längre ? Du har ingen ring :)

#3 - - Felicia:

Hej! Vilken fin blogg du har, och imponerande att du har tre barn så ung! :)
En fråga, inget illa menat, men var du så där stor i v 17?
Jag är i v. 17 just nu med mitt första barn och har haft lite panik över att alla säger att jag är för stor. Men jag har verkligen inte en sån fin kula som du!
Längtar efter den dock. Ta hand om er! <3

Svar: Hej å tack så myckt. Ja jag var ganska stor vecka 17. Men sen så slutade det typ växa eftersom jag hade alltid moderkakan i framväggen. Kram Och att vara stor behöver inte vara något negativt. Kram Lycka till och ta hand om dig och bebis <3
Marsbarneet♥

#4 - - Felicia:

Hej! Vilken fin blogg du har, och imponerande att du har 3 barn så ung!
En fråga, inget illa menat, men var du så där stor om magen i vecka 17?
Jag är i v. 17 nu med mitt första barn och har haft lite panik över att alla säger att jag är för stor. Men jag har inte en sån fin kula som du har på bilden.
Längtar efter den dock :)
Ta hand om er! <3