wow vilken lägenhet!



Nu gör jag ett litet "jag-håller-tummar-och-tår-att-vi-får-lägenheten!

wow vilken lägenhet, 105kvadrat, en fyra! Men också en lägenhet som passar oss utmärkt! 
Om vi nu får lägenheten, eftersom vi ringt och sagt att vi är intresserade. Så flyttar vi nog i mars-april! Om allt går som det ska.

Överlycklig? JAAAAA! 
haha! 

Nej ska lägga mig ned i sängen en stund till och gosa med Julia.
Imorgon ska jag tydligen till tandläkaren tjohoj! 

haha kram
#1 - - Fanny:

Åh va kul ! Håller tummarna för er!

#2 - - Sandra:

Hoppas ni får den då!!:)

#3 - - Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Håller tummarna för att ni får den :)

#4 - - Eve:

Tjo jag blev mamma för snart 5 dagar sen. Som tids fördriv har jag läst igenom hela din blogg :) hon är värkligen super söt :) diggade din blogg sjukt mycket. Den sticker ut lite från mängden :) btw jag är 16 fyller 17 ganska snart och bor typ gbg xD

#5 - - Eve:

Tjo jag blev mamma för snart 5 dagar sen. Som tids fördriv har jag läst igenom hela din blogg :) hon är värkligen super söt :) diggade din blogg sjukt mycket. Den sticker ut lite från mängden :) btw jag är 16 fyller 17 ganska snart och bor typ gbg xD