barnmorskan idag.

Hej & god kväll. 
Idag har vi varit hos barnmorskan. Sf måttet låg på 35 & hjärtljuden låg på 152. 
Blodtrycket mitt var bra också. Känns så skönt att veta att han snart är här.
Fick en tid den 9 juli klockan 08.00, om inte redan lillen är här!

Nu kan jag lova er att jag är nervös, hela kroppen är som i ett vakum av nervositet. Jag tänker och tänker på hur allt ska bli, hur Julia kommer reagera. Hur jag och Mathias blir som tvåbarnsföräldrar och på hur mycket våra liv kommer förändras.
Känslan är obeskrivlig! Men de är inte bara nervositeten som ruskar om mig, utan de är lyckan att ha honom i famnen, känna kärlek och ge kärlek. Se Julia få en lillebror, ja hela min värld är snart komplett!

Idag köpte vi också en bilbarnstol. här är den.

britax babysafe.

Nej nu ska jag hänga tvätt. Ha en trevlig kväll. kram
 
#1 - - Kajsa:

Jag har följt din blogg sen du väntade julia och jag har en fråga :) Hur ser du på framtiden? Vad har du för personliga mål? Tex utbildning, jobb eller fler barn? Mvh :)