En vecka till beräknad förlossning! ❤ gissa datum!??!


Snart är våran prins här, en vecka kvar! Kan ni fatta att de är en vecka kvar till bf?
Dock kan han ju komma tidigare, eller helt enkelt senare. Men att bara veta att de är en vecka kvar, gör mig sjukt nervös!
Mathias och jag har ett gemensamt namn som vi tänkt att han ska ha, eller iallfall se om det passar på honom. Man vet ju aldrig om han kommer ut och så passar inte namnet. Vi får helt enkelt se vem som gömmer sig därinne! 

Igår städade jag hela lägenheten, mest bara för att jag ville ha de fint och för att kanske på någotvis få igång värkarbetet. Börjar bli trött på denna konstanta värk och de varma vädret.
Har börjat vakna flera gånger på nätterna också. Inte av att jag behöver gå på toaletten, utanför att jag vaknar av att jag har ont i bäckenet/magen/svanken och sedan när jag reser mig upp, så blir jag tvungen att akut springa till toaletten. Ja de känns precis som att de skulle kunna ske vilken sekund som helst. Men de tror jag inte.

Och nu vill jag att alla ni bloggläsare ska gissa 
DATUM VIKT OCH LÄNGD!
på våran lilla prins, detta gjorde vi med Julia också och här på bloggen var faktiskt :
http://ettlivsomblondin.blogg.se/ , närmast då hon gissade på:

Flicka
30mars
Födelsevikt: 3270gram

Nu stämde allt förutom hennes födelsevikt som då var 3575g.
Men nu ska ni gissa längd också!

Gissa på, jag skriver upp de här, samt om ni länkar eran blogg!
kram
#1 - - Mia:

Lycka till!
Jag gissar på att han föds 12 Juli, väger 3320 g :) 49 cm lång

#2 - - Julia:

17 Juli, 3500 gram, 51 cm
Lycka till! :)

#3 - - Lovis:

jag gissar på att lillkillen föds den 14 juli, 53 cm och 3457 g

#4 - - Erica:

14 juli
3880 gram
51 cm

#5 - - Sarah - Mamma till Julia, född 130207:

Gissar på 13 juli, 3790 gram och 51 cm lång :)

#6 - - Fanny:

Jag gissar 14 juli, 3431 gram och 51cm!
Lycka till :)

#7 - - Emma:

Jag tror han kommer den på fredag 12/7 och är 52cm lång och väger 3554

#8 - - Emelie:

Gissar på den 16 juli
3730g & 51cm lång :)

Lycka till när det är dags :)

#9 - - hanna:

kommer du byta namn på bloggen sen när lillkillen kommer? Eftersom du har två barn nu så passar ju inte marsbarnet :)

#10 - - Veronica :

Jag tror att han kommer den 11 /7, väger 3620 g och är 51 cm lång :)

#11 - - amanda:

13/7
52 cm
3645 gram

hoppas allt går bra!

#12 - - Oliwia:

Jag gissar på:
16 juli
52 cm
3620 g

:)

#13 - - E:

VILKEN KLÄNNING! tror jag. Köpt var? :)