Ingen bebis än, men delar av slemproppen har gått.

Hej, Ingen bebis än.
Men fredagen bestod av värk, lördagen bestod av värk & igår gick delar av slemproppen.
Igår var jag desutom på kvälls promenix med Julia bara för att få luft och få henne att sova, en promenad på 15minuter. När jag gick längs strandpromenaden fick jag sån jävla värk att jag blev tvungen att stanna och gråta. Värken kom tbx i hissen påväg upp mot lägenheten och fortsatte sedan inne.
Idag är det inget än sammandragningar.

Förlåt att jag inte uppdaterat, har säkert gjort er jätte nervösa haha. 
Men än så länge har det inte kommit någon bebis.
Imorgon är det bf!!!!! 
kram på er!
#1 - - Sofie! :):

Lycka till, är glad för eran skull!! :) <3

#2 - - Em:

Åh, lycka till med allt när det sätter igång på riktigt!! :D

#3 - - anon ym:

när kommer deen????????????????

#4 - - Fanny:

Lycka till, hoppas allt går bra när det väl sätter igång :) Kram

#5 - - Anna:

Lycka till Jenny!! Hoppas verkligen att det går bra alltihop, ta hand om dig!

#6 - - Hej:

Har den kommit??!!

#7 - - Linda :

Lycka till! <3

#8 - - Sofie:

Har den kommit nudå !?!? Blogga blogga blogga'!!

#9 - - Alison:

Ooh! Jag tror att Julia har fått sin lilla lillebror! Hoppas allt gått bra och man snart får veta mer! Suttit på spänn hela veckan!

#10 - - Anonym:

Har barnet kommit eller?!??!

#11 - - Anonym:

Har barnet kommit eller?!??!