snart 4 tänder för lillprinsen!

Hej och gokväll. Jag vet inte riktigt om det är vädret som gör att jag mår dåligt eller om det är alla dessa hormoner, säkerligen både och. Kämpar mig upp på morgonen, försöker ta mina järntabletter men kroppen tar emot.
Tur jag har Mathias hemma.

Nog om det, Julia har varit febrig sen i torsdags men det försvann i förrgår och sedan dess har hon varit lite grinig och lite hängig. Så vi gick ut en stund i regnet och sedan kom hon in lugn. Var också och handlade lite granna.

Léon börjar få två framtänder nu, så snart har han hela 4 tänder. Tiden går så fort, han både står mot möbler, kryper och " daddar lite" . Han har både sagt "Mamma (mama) och Pappa (daaadda) och krypt efter Mathias.
Försöker lära honom vart lampan är, men det lär nog ta ett tag till :) 

Helt ärligt så tar det emot att skriva lite, känns som jag tappat helt glöden. Men försöker gör jag.

Nu ska Julia bada och Léon ska nattas, sen ska jag gosa ned mig själv och se repriser på familjen annorlunda och äta fetaost & grönsaker. kram
#1 - - Nathalie:

Kram!