Dålig uppdatering


Hej förlåt för dålig uppdatering. Men har nu i veckan haft feberfrossa. Ända sen i tisdags kväll. Det kommer och går och halsen gör förbannat ont. Så jag missar min älskade väns bröllop & hennes sons dop idag. Men jag får helt enkelt komma och gosa med dom en annan dag! Lycka till & jag älskar er!

Vaknade i morse ca halv 7. Så idag är jag ganska trött. Lillebror i magen sparkar för fullt & speciellt på kvällarna. Och nu när jag inte mått så bra, så har han varit extra aktiv. 

Jag ska försöka att bli bättre på att skriva här, men tiden finns knappt. När jag är så slut i kroppen som jag är. Har fruktansvärt ont, då lillebror har fixerat sig och sammandragningar har jag börjat känna av. Så att sova är ju i princip omöjligt. 

I helgen (om jag känner mig bättre), kanske i veckan. Ska jag göra i ordning allting åt lillebror. Sängen ska fixas i ordning, bäddas & sedan ska garderoben få lite bebiskläder, Jag ska ta fram bilbarnstolen, tvätta insattsen till vagnen och göra i ordning i princip allt. Ja justja, BB väskan ska snart också packas. Man kan knappt tro det är sant, men de är 6 veckor kvar! Otroligt! 

Nej nu ska jag vänta på att Julias och min sockerkaka ska bli klar, om inte annat så måste man ju göra nånting.
Kram