Förmiddag på Leos lekland!


Förmiddagen spenderades med våra fantastiska barn på Leos lekland. Julia är så modig som vågar krama mjuka Leo (Hon berättar gärna om och om igen, att hon kramade honom) Léon avgudade bollhavet, han hänger med mer nu, så nu förstår han att man ska leka och röra vid allt. Vi hade fruktansvärt roligt. Efter besöket, åkte vi och köpte hämtmat, åkte till min lossas mormor där min morfar som fyller 64 år idag befann sig, köpte en triss till våran favorit gubbe och sedan efter några kramar och lite lek åkte vi och storhandlade. Nu är kylen, full. PUST.

Jag mådde så illa när vi var och handlade så jag klarade inte ens att kolla i köttdisken. Urk.
Men nu ska jag vila framför datorn, Léon sover och Julia nattas av pappa Mathias.
Massa kramar, åå vilken underbar dag! 
#1 - - Heeej:

Hej! Jag är 15 år om en månad. Jag är gravid i vecka 6-7 skulle jag tro , nånstans där iallafall! Skulle vara enormt glad ifall du kunde berätta din mail i ett inlägget så jag kan kontakta dig. Skulle behöva få lite svar på några frågor och skulle vara väldigt tacksam om jag fick svar. Kram, du har så fina barn!

Svar: Hej, grattis. [email protected], fråga på=)
Marsbarneet♥