Extrem hetta.. hur ska jag överleva?


Hej alla där ute, i denna extrema hetta! Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande nu i några dagar bakåt & framöver. De är så förbannat varmt, jag klarar inte av denna hetta med min stora klumpiga mage och två barn helt ensam. Och att då hinna med att blogga.. ja det skulle nog vara en på miljonen att jag skulle hinna med det varje dag just nu. 

Idag har vi faktiskt inte gått ut. Varför? Jo för att jag har varit total svimfärdig hela dagen, spytt & bara druckit vatten, tror jag druckit minst 3 liter vatten haha. Och sen hade Léon feber tidigare idag, då han tog sitt 12månaders vaccin igår på BVC. Han väger förresten nu 10,050g & är 79cm lång! Mamma o pappas stora kille! 

På lördag åker vi till Västerås för lite shopping, vi hinner nog med Leos lekland också. Att inte ha Mathias hemma börjar bli jobbigt nu, känner mig fruktansvärt ensam och tung. (Ja jag menar med magen!) Men det går och jag försöker, jag kämpar mig igenom dagarna. Inget liv är som sagt perfekt och mitt liv är inte ett undantag.

Just nu sitter jag med bordsfläkten nästan på näsan, skönt! Väntar även ett samtal från min älskade. Jag saknar honom, det gör jag. Varje dag känns som en plåga utan honom, speciellt på kvällarna. Då jag önskade att han låg bredvid mig. Önskar det vore vinter nu, så jag kunde ta en av hans t-shirts och sova med, men gör jag det då dör jag, helt ärligt haha. (Vaaarmt).

Nej nu ska jag kika runt på nätet. Ett måste att köpa denna månad, är en vaxduk till köksbordet. Blir tokig på alla matrester, som på någotvis alltid lyckas fasna sådär, extra hårt på bordet. Hmm! Blir nog lättare med en vaxduk, då man bara kan torka av!

Godnatt! Hoppas ni kan sova i denna värme. Jag ska vara vaken en stund till, måste ju få säga godnatt till mannen i mitt liv! Kramisar
#1 - - mariekarolina ♥ gravid med lillebror:

Nä denna värme är inte att leka med! Du gör det bra som är själv med två barn om dagarna och dessutom gravid <3

Svar: Tack! Ja nej verkligen inte, är helt slut i värmen! <3 kram
Marsbarneet♥