Lite sommarea på Jotex.

 
Go fm. Skrev aldrig något igår, eftersom värmen nästan tog död på mig. Jag ångrar lite att jag sa för någon dag sedan att jag längtade efter värmen. Min kroppsvikt klarar inte av denna kvava värme som gör att jag inte ens kan piffa i ordning mig förns sminket rinner av med svettdroppar haha. Jobbigt läge!

Skulle egentligen åkt och badat igår, men slutade med att vi bara svängde upp vid uppfarten hos Mathias farmor o farfar o sa Hej. De var alldes för kallt i vattnet. Men forsätter värmen såhär, kommer jag tvinga ned mig själv i sjön. 

Svängde in på affärn, handlade lite. Väl hemma gjorde vi pasta o baconsås. Sedan beställde jag påslakanset & två extra örngott till två extra kuddar. De har lite sommarea på Jotex, så passade på. Köpte även köksgardiner.

Idag ska jag övertala Mathias att åka till Pickaboo för att köpa nya lampfötter & lampskärmar ;)
Snart dags för lunch.
Kram
 
#1 - - LILITH - Boktokig mamma med borderline:

Längtar också tills vi kan bada.