Tvättkorgen ekar tomt.... men...

Bild på en nyvaken kille på sin första födelsedag, 19 juli 2014 ♥

Hej. Ska hämta barnen om en halvtimme ca. Åå mamma (jag) brukar alltid komma så tidigt. Att vänta är inte min bästa sida, gärna nu nu nu. Men eftersom Julias avd. börjar äta runt halv 12, så kan jag inte gå tidigare. Får helt enkelt anpassa mig haha. Lite svårt när jag gärna är en halvtimme tidig till nästan allting, gärna ännu tidigare! Tråkigast är väll att sitta och vänta. 

Har plockat undan lite. Och det ända som finns kvar att göra, är att diska. Men det får vänta. Ska hämta barnen, gå hem, låta Léon sova lite. Eftersom han inte sover förmiddag längre. Och sedan gå ut med Elin & hennes lille Treon! Sedan blir det att gå till barnvakten, som idag blir Mathias mormor & morfar Pekka & Anne. Sedan vidare till föräldrarmöte. 

Någon mer som gjort lite nytta idag? Tvättkorgen ekar fortfarande tomt. Dock har jag fått ihop lite små tvätt som ligger på sängen i sovrummet, som ska ned i korgen. Att man alltid lyckas hitta lite någonstans.. hmm haha. Men känns ganska skönt att man slipper tvätta på några dagar nu.

Hade tänkt att göra en matlista eller liknande imorgon inför storhandlingen på lördag. När vi ändå ska till västerås på återbesök efter Léon op. så kan vi passa på att handla lite grann. Hälsa på min morfar ska vi också försöka hinna med! 

Nej nu lär jag sätta fart snart. Barnen väntar... hehe. 
Kram