Grattis Julia på namnsdagen ♥


Hej. Satt precis o virkade lite. Lämnade barnen lite över 8. Då Aaron krånglade lite. Men gick jätte bra att gå ned. Julia blev så glad, för hennes kompis på dagis hade fått hyllan bredvid henne & hon var så glad över det. När jag kom hem fixade jag mig snabbt i ordning och fina Elin tog med mig ut med hennes son Treon som blir 1 år i maj. Tog en trevlig men kall promenad och så tacksam att du vill gå ut med min Elin! De blir lätt att man bara sitter inne och gör ingenting. Känner mig som en ny Jenny. Troligen går vi igen imorgon men Elin skulle till öppna förskolan & frågade om jag skulle med. Jag vill så jätte gärna, men Aaron är snorig och jag pallar inte bli sjuk igen. Så jag avstod men finns fler timmar på dygnet så vi skulle passa in något mer! 

Ska snart göra lite gröt till mig själv innan jag lägger mig & vilar o Mathias hämtar barnen. Gud va de här suger när Mathias inte har något fast jobb utan hoppar in och jobbar ibland. Man blir tillslut trött på att se på varann även hur mycket man älskar varandra. Just nu i sekunden vill jag bara börja studera o fixa en stadig ekonomi. Även om allt flyter på bra ändå. 

Planerade Julias kalas lite igår. De blir troligen kalas på Leos. Hon ville bjuda alla,men det går inte. Så vi bjuder de närmsta vännerna. Och Julia bestämde helt själv, de är ju trotts allt hennes dag. 
Och idag vill vi säga grattis till våran älskade Julia som har namnsdag idag! Grattis mamma o pappas älskade sessa på namnsdagen! ♥


Ha en bra dag, skriver senare. Kram ♥