Inredning för mig & Voga rabattkod

Inredning för mig har blivit min livsstil och kanske ett sätt att försöka få min tunga ryggsäck som jag bärt på att lätta. Inte att jag ser inredningen som en flykt utan mer som en lycka. 

Jag kan väll inte påstå att jag har en direkt "modern" inredning. Jag gillar den där varma och ovanliga stilen, där gammalt infinner sig. Andra skulle nog säga att min inredning var isande kall, allting vitt. Men för mig är vitt ett sätt att se saker som fräscht. 

Mamma målade alltid furu möblerna blå när jag var liten. Vet ni hur hemskt jag tyckte det var? För det första HATAR jag furufärg. Kanske just pågrund av att hon har låtit mig växa upp i den typen av hemsk inredning haha. Men många tycker säkert jag är tokig nu som tycker så. Då furu har blivit ganska modernt. Men vitt har mer tilltagit mig och Mathias brukar säga, "Så länge du inte målar mig vit, så har vi en deal". 

Stackarn brukar få åka och köpa gamla möbler åt mig. Då jag hellre målar om äldre möbler än köper nya. Jag skulle med säkerhet säga att ungefär 85:% av alla våra möbler hemma är begangade eller på något sätt köpt av någon annan. Jag har den fetischen att måla om saker & vit färg har väll automatiskt kommit mig nära på livet.

Men varför gammalt? Jo min morfar är en samlare, eller rättare sagt hela min familj. Min bror gillar att spara & pappa. Speciellt mamma o morfar av den andledningen att de tycker att man ska spara till andra generationer. Hos morfar brukar jag plocka inspration. Han är galen i sina idéer och man undrar ibland vart han får allt ifrån. Även många saker hittar jag som jag kan placera i hemmet. Just nu är min nästa pryl en "lök korg" att hänga i taket haha. Galet? Absolut. 

 
Hos rabble just nu finns det just nu upp till 40% rabatt hos den populära och trendiga möbelbutiken Voga.
Rabattkoderna ger till tillgång till att köpa billigare och fynda till de lägsta priserna. Hos Voga finner du det finaste och modernaste möblerna just nu. I denna länk hos Rabble finner du alla typer av rabatter,kampanjer och erbjudanden samt outletvaror som Voga har just nu. Skynda in & fynda Nu. 


#1 - - Vanja:

Är samma här, älskar vitt! ^^