"Kolla va fina vantar mamma gjort!"


Hej och god förmiddag. Har precis lämnat Léon och Julia på förskolan. Julia har inte sagt ett ord sen i fredags om öronen. Nu har vi tagit pencelin som vi skulle gjort och när hon saknar förskolan så mycket så tyckte vi det var okej att hon gick. Även de på förskolan tyckte att hon i måndags inte verkade ha ont heller, när hon pratade så glatt. 

Jag virkade ett par vantar till Julia igår. Hon tog glatt med dem till förskolan och skulle visa på både hennes och Léons avd. hur fina vantar mamma gjort. Haha va stolt man blir att hon tycker så. 

 
Här är vantarna jag gjorde. 

Jag ska snart sätta igång en maskin tvätt, för tänkte tvätta idag. Sen ska jag leta fram kläderna till dopet på lördag. Så jag hoppas ni haft en bra morgon, vaknade själv och hade ont i huvudet. Kram, nu börjar dagen!