Toppen morgon & tvättdag.


Gomorgon, Eller jag vaknade vid 6 med Aaron som krånglat i natt. Julia vaknade vid halv 7 medans Léon vaknade vid halv 8. Mathias o jag satt igång en maskin tvätt och plockat i köket. Han var nämligen i Västerås med sin mormor & morfar igår och lämnade hans mamma hos hans syster. Barnens farmor har brutit benet och kan inte köra bil. Så Mathias o hans mormor & morfar passade på att små handla lite. Mathias köpte lite mat från Willys och handlade garn åt mig på Rusta, 11 nystan! Tjoho. Nu har jag att virka. 

Igår hade jag & barnen det mysigt efter förskolan. Vi åt mellis och lekte och kikade Tingeling lite senare på em. Sen lagade vi köttfärs & pasta gratäng med osttäcke till middag & sedan bums in i duschen och lekte lite. Sedan dukade vi fram lite lördagsgodis och Léon vart trött så då var de dags för honom att sova. 

När Mathias kom hem var tanken att jag skulle duscha, men jag somnade med virkningen i famnen och tv4 fakta var igång. Haha. Så de var den fredagen. Kanske kan ta igen dagen idag och ha en mysig lördag istället. 

Så denna morgon har börjat jätte bra. Ungarna har lekt jätte snällt med varandra. Helt otroligt haha. 
Idag ska nog barnens rum städas lite, men först är det tvättdag. Ska nog inte tvätta allt men iallfall några tvättar ska vi nog hinna med. 

Nej nu börjar dagen. Hoppas ni sovit gott. Kram