Mysiga dagar!


Hej! Nyss hämtat barnen från förskolan. Men tidigare var min älskade & bästavän Malin här, även hennes två små killar Eddie & Theodor. Fikade lite, hon hade köpt med sig semlor! Mums! Pratade om allt möjligt & Theodor lekte lite innan det var dags att hämta Julia & Léon från dagis. Aaron sover nu. Tanken var att Léon ska sova lunch men han är inte ett dugg trött. Julia leker med sina hästar och jag försöker vila lite grann. Ska fortsätta virka lite grann. 

Ikväll åker vi till Västerås. Men först måste vi vänta in Mathias då han är i Västerås redan & ska skjutsa hans mamma till lasarettet då hon ska byta gips på sitt brutna ben och göra röntgen. 

Igår var vi ute & lekte lite grann. 3 timmar rättare sagt. Vi tog en promenad men slutade i massa lek. 
Här kommer lite bilder. 

Här ligger dimman tät, och snö över sjön. De som sticker upp är trädtopparna från andra sidan sjön och ett flygplan glider över. Är det inte vackert? 

Julia tog kort på mamma & pappa medans de pussades hehe! 

Jätte mysig promenad som slutade i att vi skippade maten & åt varma mackor med varm chocklad. Barnen somnade ganska snabbt & Mathias o jag kikade först avsnitt av den gamla serien Svensson Svensson & sedan kollade vi farmen då det var att de skulle ha söndagsfinal?! typ. haha 

Nu så ska jag städa lite. För som sagt så åker vi till Västerås ikväll & ska sova över hos min morfar. Ska hinna med att träffa både honom,pappa, min morbror & mormor. Blir ett jävla åkande! Så ska städa undan lite här hemma sedan ska barnen duscha och sedan ska jag packa i ordning lite grann av det viktigaste att ha med sig. 

Kram 
#1 - - Carin:

Sista bilden <3 <3 <3