Underbara dagar i Västerås & nu feber....


Här åker vi från Pappa i Skultuna! 

Mathias sover när vi sov över hos morfar! 

Kaos i vardagsrummet!

Nya matgruppen! 

Kvällsfikat igår! 
Julia i 39,1 graders feber 

Hej! Varför jag inte skrivit på några dagar är för att vi tillbringat två dagar i Västerås & igår var Julia hemma från dagis då hon var mjuk i magen. Idag hade hon som högst 39,1 graders feber & jag vaknade också med feber o ont i öronen. Imorgon ska Léon på 18månaders kontroll samt vaccineras. 

Igår passade jag på att städa hemma, bild ovanför ser man kaoset i vardagsrummet. Fick även hem en matgrupp för 6 personer. Köpt på köp & sälj sidan på facebook för 500kr, lätt värt det. 

Igår kväll dukade jag även fram lite kvällsfika och mös lite framför farmen. Ikväll är det familjen annorlunda.

Jag kanske kan lägga upp lite bilder här, eller så följer ni mig på instagram, Jenny3barnsmamman @instagram. När jag är sjuk sitter jag sällan vid datorn och bloggar för jag tycker de blir jobbigt för både huvud & ögon när skärmen lyser så starkt. Hoppas ni har förståelse, så skriver jag när jag blir piggare!

Kram 
 
 
 
 
#1 - - Sandra (blivande frisör):

krya på er!

#2 - - Jennifer, 21 år och gravid!:

Jag börja att följa din Instagram, jag har vart en av dina följare på din blogg ett bra tag nu! :) tycker att din familj är jätteunderbara! Kram!

#3 - - Sandra :

FIn blogg!

Allt bra med er nu?
Kram