En jäkla process


Gomorgon. Sänder med en morgonselfie på kaluffset. 
Lämnade barnen på förskolan för en timme sedan. De är en jäkla process de här på mornarna. Först upp, sätta igång bompa. Fixa frukost, byta blöjor, hämta kläder, försöka göra i ordning sig lite så man inte ser ut som "the walking dead" när man lämnar på förskolan, det ska kläs på, det ska borstas tänder & hår. Det ska kläs på ytterkläder & sedan ska man iväg. Och då är inte "TROTTSIGA BARN DELUX" inräknat. Utan bara de där enkla som hör till varje morgon. Pluss allt de där imorse, satt jag igång en maskin med tvätt. Wow blir förvånad varje gång jag klarar av morgonen utan att få huvudet i tusen bitar. Haha. 

Idag skulle Julia på teater med förskolan. Blir nog roligt för henne! Léon var så nöjd med att komma till förskolan. Fast han sprang iväg imorse när vi var påväg ned dit. Så fick springa efter han & han springer skrattandes iväg. Så ett litet morgonpass fick jag om inte annat. 

Ser ut att bli ett ganska trist väder idag. Urka. Men faster Ann-louise (barnens faster & Mathias lillasyster) Kommer troligen hit idag. Å vad vi saknat henne! Ann-louise & min lillebror Daniel, är barnen totalt frälsta i. Perfekta att leka med och bara gosa med en stund. Lugnet som infinner sig i dom är oemotståndliga. 
Ann-Louise & Daniel är också gudföräldrar åt pojkarna. Och de känns så skönt. Vi älskar er! 

Nej nu knäppte det till i badrummet. Det betyder att tvättmaskinen gjort sitt och behöver en ny omgång tvätt. Hoppas ni sovit gott. Kram 
#1 - - Lovisa:

Du är så otroligt stark! Önskade att jag hade din självdisciplin, eller åtminstone en aning av den! Du verkar klara så mycket, en riktig inspiration :)
Massor av kramar från eskilstuna!

Svar: Tack så jätte mycket Lovisa. Va snällt sagt av dig! Massa kramar från mig!
Marsbarneet♥

#2 - - vanja:

Alltså ditt hår, to die for! ^^

Svar: Haha tack Vanja :)
Marsbarneet♥