Äntligen tillbaka!

Hej! Nu är jag äntligen tillbaka! Vet många som saknat att jag bloggat! Så tänkte nu när allt har lugnat ned sig att jag skulle börja igen! 

Nu står jag här, ett år senare! Ensamstående 20årig 3barnsmamma! M och jag gick ifrån varann i början av mars förra året & sedan dess har jag varit själv och behövt tid att bearbeta livet som singel! Så jag hoppas ni är förstående! 

Barnen bor hos mig på heltid, dom går på en ny förskola i en ny kommun! Jag trivs som fisken, nya vänner & en helt egen stor & fin lägenhet som jag håller på att boa in oss i. Kommit in på vård och omsorgs utbildning till hösten som jag nu inväntar! Så livet rullar mer eller mindre på!

Julia är nyligen fyllda 5, trotsig liten donna som vet vad hon vill! Hästtokig och rosa har hon som favoritfärg! 
Léon är en 2,5 årig busig kille nu, som älskar tåg & myser gärna på kvällarna när syskonen somnat! 
Aaron är 1,5 år nu, en busig liten kille som är som vanligt tokig i mat, älskar att göra hyss som gör mamma alldes gråhårig! 

Jag hoppas att ni fortsätter att läsa, precis som förr! 

Kramar! 
 
 
#1 - - maja:

Ååå va kul att du är tillbaka! Ser fram emot att läsa om er igen :-)

#2 - - Malin:

Vad kul att du har kommit tillbaka! Du bara försvann en vacker dag och nu förstår jag varför :)
http://publishme.se/external/login/
Kram!

#3 - - Emma:

kul att du är tbx!

#4 - - Andrea:

Så roligt att du är tillbaka och att ni verkar må bra! Har chansat att kika in på bloggen emellanåt men först nu såg jag att den öppnat igen! Är så kul att få följa småbarnslivet med en så vuxen ung mamma. :D

#5 - - Anonym:

Äntligen hittat dig igen! Tråkigt att läsa om separationen, men bara det blir bra för er! Sending good vibes your way! Peace ♡

#6 - - Camilla 10 barnsmamma:

Härligt att du är tillbaka :-D
Kram

Svar: Hej Camilla! Tack :)
Marsbarneet♥

#7 - - Anonym:

Vad hände mellan dig och M? :(